Voor,- tussen- en naschoolse opvang

Onze school heeft een continurooster, waarbij het personeel de tussen-schoolse opvang organiseert. Kinderen nemen (net als voor het tien-uurtje wat fruit en drinken) hiervoor zelf lunch en drinken mee. Op school zijn koelkasten aanwezig om dit in te zetten als het warm weer is.

Onze school werkt nauw samen met Partou kinderopvang welke gevestigd is in onze school. Zij bieden voor- en buitenschoolse opvang in een veilige en uitdagende omgeving, passend bij de visie van onze school. Daarnaast bieden zij ook dagopvang aan voor de allerkleinsten van 0-4 jaar. Voorschoolse opvang (vso) Bij Partou Heppie kan je kind lekker rustig de dag beginnen met een boekje of een spelletje. Liever even lekker buiten spelen voor de schooldag begint? Dat kan natuurlijk ook! Zij zorgen ervoor dat je kind op tijd in het klaslokaal zit.

Partou biedt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag voorschoolse opvang aan van 07.00 - 08.30 uur. Buitenschoolse opvang (bso) De buitenschoolse opvang start wanneer de school uit gaat. De kinderen spelen in twee groepen, afgestemd op leeftijd, ontwikkeling en interesses. Er is een groep voor kinderen uit groep 1 en 2 (maximaal 10 kinderen) en een groep voor kinderen uit groep 3 tm 8 (maximaal 20 kinderen). Deze groepen worden in een eigen groepsruimte in de school opgevangen.

Bij de vso en bso is altijd iets leuks te doen. Zij bieden dagelijks afwisselende activiteiten. Liever even gezellig in de poppenhoek, of een boekje lezen? Dat kan natuurlijk ook.

Partou biedt op maandag, dinsdag en donderdag buitenschoolse opvang aan van 14.30 – 18.00 uur, woensdag van 12.30-18.00 uur  en vrijdag van 12.00 – 18.00 uur.  Tijdens vakantieweken en studiedagen is de buitenschoolse opvang elke dag van 07.30 – 18.00 uur geopend. Kijk voor meer informatie over de verschillende opvangpakketten op onze website.

Kinderdagverblijf (0-4 jaar) Bij het sfeervolle kinderdagverblijf Het Boshoekje voelen baby’s, dreumesen en peuters zich meteen thuis. Partou inspireert en stimuleert uw kind om zoveel mogelijk zelf te doen. De eerste losse stapjes? Zelf je boterham smeren? Probeer het maar!

Bij Partou Het Boshoekje hebben ze een groep voor kinderen van 0 tot 4 jaar (maximaal 16 kinderen). Na het kinderdagverblijf kan uw kind doorstromen naar de buitenschoolse opvang in school. Fijn, want het kind wordt vanuit dezelfde veilige en vertrouwde omgeving steeds groter en zelfstandiger.

Het kinderdagverblijf is van maandag t/m vrijdag van 07.30 - 18.00 uur geopend. Kom eens langs. Wilt u meer weten over de opvang bij Partou, Het Boshoekje of Partou Heppie? Neem contact met op voor een rondleiding of loop gewoon even binnen. Partou laat je graag alles zien!

Wilma Nijhof, locatiemanager Du Tourweg 1, Epse

06-25076816, www.partou.nl